Zsolnay Örökség Kezelő Nonprofit Kft. Eozin Blog RSS Feed
 
Ha én nem pécsi lennék és történetesen Pécsre szeretnék utazni, az útleírásokon, képgalériákon, videókon kívül a bővebb tájékozódás reményében panoráma képekről is tájékozódnék, mégis hova utazom. Persze ez nem olyan, mint réges régi útleírások alapján felfedezni egy soha nem látott helyet, ellenben rengeteg kellemetlenséget is kiküszöbölhetünk ezzel az opcióval. Többek között azt, hogy ne menjünk olyan helyre, ami mondjuk nem tetszik. Egy pécsi fotós Csortos Szabolcs jóvoltából jó pár pécsi helyszín megtekinthető 360 fokos panorámaképeken.
Szabolcs a Zsolnay Negyed északi és déli részét összekötő híd mellett megörökítette ilyen formában nekünk a Tudásközpontot, a tőle nem sokkal arrébb található Balokány-ligetet és Uránváros néhány meghatározó helyszínét.
 

A 360cities.net oldalon egyébként vannak más fotósoktól is pécsi panorámaképek, úgyhogy ha valaki tájékozódni vagy csak nosztalgiázni akar, hogy például milyen volt a különböző átépítések előtt a tavalyi kulturális főváros illetve milyen most, az keressen rá az oldalon Peter Pajor és Hans Molenkamp képeire is. Én órákig nézegettem őket, a végén már majdnem elszédültem.

1 komment

Címkék: fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://eozin.blog.hu/api/trackback/id/tr563223753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2011.09.14. 07:10:43

Ez így igaz !
Nem akarnám a hír értékét csökkenteni!
Én ezt "találtam" a napokban
nol.hu/kult/online_kincseslada__virtualis_borond és benne pl.
www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&q=p%C3%A9cs
(remélve, hogy működik)
Már csak annyit,- bár az időpontot elfelejtettem, a pécsi postapalotában (1.sz) Tóth Tibor (régi) képeslapkiállítása ! Pontosítandó.
süti beállítások módosítása